IJsselmaere
in opdracht van Heijmans
in opdracht van Heijmans
Je geniet hier. Van de rust. Van het uitzicht.
En van de natuur. Je bent thuis.
Voor IJsselmaere/Verhitland zijn we begonnen met een onderzoek naar de omgeving waar de kavels zich bevinden. Hup, de auto in en foto’s maken. Zo krijg je meteen gevoel bij het project. Daarna kruipen we achter de computer en ging brainstormen over het gevoel, de naam, doelgroep, kleurenpalet en beeldtaal. Na een goedkeuring hierop konden we aan de slag met een voorzet voor welke middelen we gingen toepassen om het nieuwbouwproject op de markt te zetten.
IJssel H’oven, Steenendijkhof, Park de Galon, Het Rietlandt…… Zomaar wat opties van hoe IJsselmaere ook had kunnen heten. Er is ons namelijk gevraagd ook mee te denken over hoe dit nieuwbouwproject zou gaan heten. Ook op dit gebied staan we je graag bij en kunnen we van meerwaarde zijn.
Een sfeervolle stijl die kwaliteit uitstraalt doorvertaald naar o.a. een presentatiemap, bouwborden, mailchimp en website. Ook hebben we een prachtige commercial gemaakt.
Kom dan gerust eens langs voor een heerlijke cappuccino. Een glas wijn op vrijdagmiddag mag natuurlijk ook ;-).
Kom dan gerust eens langs voor een kopje koffie. Een glas wijn op vrijdagmiddag mag natuurlijk ook ;-).