Fagron.
Als toonaangevende, wereldwijde onderneming in personalized medicine, heeft Fagron als doel medicatie op maat beschikbaar te stellen aan ziekenhuizen, apothekers en patiënten wereldwijd. In opdracht van Fagron hebben wij de brand awareness campagne ‘Onze oplossing is het beste medicijn’ ontwikkeld. Aan de hand van de customer journey, die wij samen met Fagron hebben gedefinieerd, hebben wij het implementatieplan gemaakt en de bijbehorende on- en offline middelen ontwikkeld.
diensten.
- Strategie
- Concept
- Shortcopy
- Design
- Packaging
- Foto-/videoshoot
- Direct Mail
- Social Media
SEE. THINK. DO. CARE.
De campagne is gericht op de doelgroep apothekers en artsen. We hebben de fasen van de customer journey geanalyseerd volgens het See, Think, Do en Care model, waardoor wij de in te zetten communicatiemiddelen voor de (her)introductie van Fagron heel specifiek toe kunnen spitsen op de behoefte van de doelgroep per fase.
Onze oplossing is het beste medicijn.
Drie persona’s vormen de basis van de brand awareness campagne. Wij organiseerden de foto- en videoshoot waarin de content werd geschoten voor de verdere uitrol. Binnen de richtlijnen van de bestaande huisstijl hebben wij het concept voor de keyvisual uitgewerkt en doorvertaald naar alle middelen, zoals een verrassende direct mail in de vorm van een houten breinbreker, als metafoor naar de ‘oplossing’.
Goed smeren is een kunst.
Om een positieve bijdrage te leveren aan de smeer-trouwheid van kinderen met een huidaandoening, hebben wij voor Fagron Derma de ‘Goed smeren is een kunst’ campagne ontwikkeld. Hiermee helpt Fagron kinderen op speelse wijze hun smeermomenten niet te vergeten.