Er was eens een verhaal zonder clou.

Weet jij hoe je kunt boeien met jouw verhaal?

Storytelling

Er was eens een… Het is de start van veel sprookjes en het ultieme voorbeeld van storytelling. Maar hoe zit het met het verhaal van jouw bedrijf? Is dat ook een sprookje?

Iedereen doet aan storytelling

Je komt na een lange werkdag thuis en krijgt de vraag: “Hoe was je dag?” Wat volgt is een verhaal over wat jij die dag allemaal hebt meegemaakt. Precies, een verhaal. Iedereen doet namelijk aan storytelling. Al is de een er beter in dan de ander.

Ook bedrijven vertellen verhalen. Over wie ze zijn en wat ze doen. Of over hoe ze zijn ontstaan. Bijvoorbeeld op de website, op social media of in andere documenten. Maar weet jouw bedrijf de lezer of luisteraar wel te boeien? Storytelling is namelijk een vak apart.

Vertel je corporate story

Als wij aan de slag gaan met jouw storytelling gaan we eerst kijken wie je bent. Wanneer is jouw business begonnen en wat is er daarna allemaal gebeurd? Wie zijn je concurrenten en waar ben je goed in? Dit zijn allemaal vragen die te maken hebben met je strategie.

Als we precies weten waar jouw bedrijf voor staat, dan gaan we aan de slag met jouw verhaal. We leggen de nadruk op jouw belangrijke punten en zorgen ervoor dat de lezer of luisteraar geboeid blijft. Maar we vertellen geen fabels. Wij laten namelijk zien wie je écht bent!