Nutricia.
Met voedingen op maat voor jong en oud ondersteunt Nutricia de gezondheid van talloze baby’s, kinderen en volwassenen over de hele wereld. Van de allereerste voeding voor baby’s tot geavanceerde sonde- en drinkvoedingen voor mensen met ernstige aandoeningen. Wij verzorgen voor Nutricia de communicatie richting fysiotherapeuten, diëtisten en andere healthcare professionals, maar mochten ook de campagnestijl ontwikkelen voor het 125-jarig jubileum. Wij gebruikten de waardevolle referenties van 125 jaar uitgebreid, wetenschappelijk onderzoek als basis voor deze feestelijke jubileumstijl.
diensten.
- Strategie
- Concept
- Productlancering
- Shortcopy
- Design
- Packaging
- Video/ animatie
- Foto-/ videoshoot
- Direct Mail
- Social Media

Proberen & Variëren.
Een belangrijk item voor de voedingen van Nutricia is ‘therapietrouw’. Als een patiënt zijn behandeling uitvoert zoals afgesproken, bevordert dit het herstel en daarmee de gezondheid. Met de campagne ‘Proberen & Variëren’ voor de 2kcal Nutridrink maken we visueel hoe je met drinkvoeding kunt variëren in textuur en smaak om zo een optimale therapietrouw na te streven.


Product branding.
In samenwerking met het Strategy Adult team en Childcare ontwikkelen wij voor Nutricia productlanceringen en campagnes. Wij stellen de implementatieplannen op en verzorgen de visuele uitwerking van de bijbehorende middelen, zoals: advertenties, social campagnes, brochures, animatievideo’s, salespresentaties, sampleboxen, enz.