War Child.

Wij vinden het ook belangrijk ons in te zetten voor maatschappelijke projecten. De samenwerking met War Child is hier een heel mooi voorbeeld van. Rond 75 jaar vrijheid ontwikkelden wij voor hen de landelijke wervingscampagne Doorbreek het Zwijgen.

diensten.

  • Strategie
  • Concept
  • Copy
  • Design
  • Animatie
  • Direct Mail
  • Social Media

Doorbreek het zwijgen.

De campagne is bedoeld om bewustwording te creëren voor het belang van psychosociale hulp voor kinderen in oorlog. En om donateurs voor War Child te werven. Onze key message vormt het vertrekpunt voor de uitwerking van de krachtige keyvisual. In dezelfde lijn ontwikkelden wij alle bij de campagne behorende on- en offline communicatiemiddelen.

DM Campagne
Blow Up

War Child Cadeautip.

Ben je jarig en wil je graag je maatschappelijke steentje bijdragen? Denk dan aan de War Child Cadeautip. Je doneert de ‘opbrengsten’ van je verjaardag aan War Child en geeft kinderen in oorlog een toekomst cadeau! Wij zijn verantwoordelijk voor de naamgeving, het ontwerp van de keyvisual en uitwerking van de on- en offline campagnemiddelen.

War Child Cadeautip
Doos Tentcard

Zij doorbreken het zwijgen.

Een aantal betrokken, bekende Nederlanders doorbreekt moedig het zwijgen en werkt mee aan de campagne van War Child. Door hun oorlogservaringen te delen, helpen zij War Child de meer dan 142 miljoen kinderen in de oorlog van nu hun verhaal te verwerken.