Project Description

Rabobank Westland

Hoe brengen we de Rabobank nóg dichterbij?

Medewerkers van de Rabobank zijn altijd dichtbij. Zelfs zo dichtbij dat je ze ook buiten werktijd bankgerelateerde vragen kunt stellen. Om dit regionaal meer bekendheid te geven vroeg Rabobank Westland ons mee te denken over een opvallende campagne. Hiervoor hebben we het thema ‘Kan het nóg dichterbij?’ bedacht en alle bijbehorende uitingen ontwikkeld.

Kan het nóg dichterbij?

Met als achterliggende gedachte dat er altijd wel een Rabobank medewerker in de buurt is, zijn we tot het thema ‘Kan het nóg dichterbij?’ gekomen. Een fietsmaatje, je vriendin of een speler uit je elftal…het zou zomaar een medewerker van de Rabobank kunnen zijn. En als je er toch naast staat, kun je hem of haar mooi meteen een vraag stellen. Over sparen, je hypotheek, enz. Hiermee proberen we het taboe te doorbreken dat over werk praten tijdens je privé ‘not done’ zou zijn. En geven we de benaderbaarheid van de medewerkers van Rabobank Westland weer.

Van A tot Z….en meer!

Wij verzorgden de volledige campagne voor Rabobank Westland. Van het bedenken en ontwikkelen van het creatieve concept tot het ontwerpen van alle middelen, het schrijven van het script, het selecteren van de modellen, de productie, het aansturen van de fotograaf en de cameraman (bedankt Studio Vlekke en Kester Visuals) tot het uitwerken van de volledige communicatieplanning en afstemming met de betrokken mediakanalen.

Samen zijn we overal…

Niet alleen figuurlijk, maar ook letterijk, want de campagne was werkelijk overal in de regio te zien. Op A0-borden langs de weg, een billboard langs de A20, advertenties in alle lokale kranten, op social media en met een commercial op de WOS.

Word je hier ook blij van?

Kom dan gerust eens langs voor een kopje koffie. Een glas wijn op vrijdagmiddag mag natuurlijk ook ;-).

Plan een date met ons!
Plan een date