Project Description

Rabobank – Als ik later groot ben…

Van marketing tot communicatie

De opdracht van Rabobank Westland was: verzin in de laatste maanden van het jaar een ludieke campagne voor de doelgroep kinderen in de leeftijdscategorie van 0 tot 10 jaar. Aangezien de vraag in september aan ons gesteld werd, was de deadline aanzienlijk, maar daar draaien wij onze hand niet voor om! Wij bedachten de campagne ‘Als ik later groot ben….word ik Sinterklaas’. Om te laten zien hoe belangrijk het is om nu alvast te sparen, zodat je later je dromen kunt realiseren.

Dank u Sinterklaasje…

Onder het mom ‘Wie spaart, die heeft wat’, gaf Rabobank Westland bij het openen van een rekening twee mooie cadeaus aan nieuwe rekeninghouders. Eén cadeau voor jezelf en één om weg te geven. Zodat je meteen al een beetje Sinterklaas kon zijn.

Zie ginds komt de stoomboot…

Tijdens de intocht in Maassluis zijn namens Rabobank Westland Sinterklaas mijters uitgedeeld. Zodat alle kinderen alvast een beetje Sinterklaas waren, maar ook om de actie te promoten, want op de achterzijde van de mijters was precies te lezen wat de campagne inhield. Een sympathieke manier om de commerciële actie onder de aandacht van de doelgroep te brengen.

Naast de twee cadeaus krijgen ook alle nieuwe rekeninghouders een uitnodiging voor het jaarlijkse Sinterklaasfeest van Rabobank Westland. Wij ontwikkelden hiervoor het entreebewijs; een zakje heerlijke chocolademunten met een toegangskaartje voor twee personen.

Word je hier ook blij van?

Kom dan gerust eens langs voor een kopje koffie. Een glas wijn op vrijdagmiddag mag natuurlijk ook ;-).

Plan een date met ons!
Plan een date