Nutricia.

Met voedingen op maat voor jong en oud ondersteunt Nutricia de gezondheid van talloze baby’s, kinderen en volwassenen over de hele wereld. Van de allereerste voeding voor baby’s tot geavanceerde sonde- en drinkvoedingen voor mensen met ernstige aandoeningen. Wij verzorgen voor Nutricia de communicatie richting fysiotherapeuten, diëtisten en andere healthcare professionals, maar mochten ook de campagnestijl ontwikkelen voor het 125-jarig jubileum. Wij gebruikten de waardevolle referenties van 125 jaar uitgebreid, wetenschappelijk onderzoek als basis voor deze feestelijke jubileumstijl.

diensten.

  • Strategie
  • Concept
  • Productlancering
  • Shortcopy
  • Design
  • Packaging
  • Video/ animatie
  • Foto-/ videoshoot
  • Direct Mail
  • Social Media

Proberen & Variëren.

Een belangrijk item voor de voedingen van Nutricia is ‘therapietrouw’. Als een patiënt zijn behandeling uitvoert zoals afgesproken, bevordert dit het herstel en daarmee de gezondheid. Met de campagne ‘Proberen & Variëren’ voor de 2kcal Nutridrink maken we visueel hoe je met drinkvoeding kunt variëren in textuur en smaak om zo een optimale therapietrouw na te streven.

Product branding.

In samenwerking met het Strategy Adult team en Childcare ontwikkelen wij voor Nutricia productlanceringen en campagnes. Wij stellen de implementatieplannen op en verzorgen de visuele uitwerking van de bijbehorende middelen, zoals: advertenties, social campagnes, brochures, animatievideo’s, salespresentaties, sampleboxen, enz.

Swipe

Beurzen en events.

Nutricia is ook veelvuldig aanwezig op beurzen en events. In samenwerking met Nutricia hebben wij een beursstand ontwikkeld die zij flexibel op verschillende beurzen in kunnen zetten. Het design van de stand heeft een duurzame uitstraling en een open, uitnodigend karakter. De stand biedt bovendien gelegenheid het uitgebreide assortiment van Nutricia goed zichtbaar aan het publiek te presenteren.

alleen nog buikpijn van het lachen.

Nutrilon Omneo is de meest geavanceerde babyvoeding voor baby’s met een digestief probleem. Nutricia Childcare benaderde ons met de vraag of wij mee wilden denken over een campagneboodschap voor Nutrilon Omneo. Met als doel een glimlach op het gezicht van de doelgroep te brengen. Het resultaat van onze brainstorm is de campagne ‘Alleen nog buikpijn van het lachen’, met baby’s die weer vrolijk kunnen lachen, omdat zij door het gebruik van Nutrilon Omneo geen last meer hebben van krampjes of kolieken. Wij ontwikkelden de volledige on- en offline uitrol van de campagne, zowel intern als extern.

Productlancering Nutrilon DuoBalans.

Borstvoeding is de beste voeding, maar soms is het noodzakelijk aan te vullen met flesvoeding. Nutrilon DuoBalans is de meest geavanceerde opvolgmelk van Nutricia, speciaal ontwikkeld om te combineren met borstvoeding en voor de overgang naar flesvoeding. Wij verzorgden de productlancering en ontwikkelden hiervoor de in- en externe communicatiemiddelen, waaronder de pop-up flyer en de samplebox.

Childcare campagnes.

Voor het uitgebreide assortiment van Nutricia Childcare hebben wij inmiddels een indrukwekkend trackrecord opgebouwd als het gaat om het ontwikkelen van campagnebeelden, keymessages en communicatiemiddelen. Omdat we niet kunnen kiezen hierbij een overzicht van onze favorieten:

Swipe