Project Description
IJsselmaere
in opdracht van Heijmans
Vrij wonen aan het water
Je geniet hier. Van de rust. Van het uitzicht.
En van de natuur. Je bent thuis.!



Plan van aanpak
Voor IJsselmaere/Verhitland zijn we begonnen met een onderzoek naar de omgeving waar de kavels zich bevinden. Hup, de auto in en foto’s maken. Zo kregen wij meteen gevoel bij het project. Daarna kropen we achter de computer en gingen brainstormen over het gevoel, de naam, de doelgroep, het kleurenpalet en de beeldtaal. Na een goedkeuring hierop konden we aan de slag met een voorzet voor middelen die we wilden toepassen om het nieuwbouwproject op de markt te zetten.





Het beestje bij z’n naam noemen
IJssel H’oven, Steenendijkhof, Park de Galon, Het Rietlandt…… Zomaar wat opties van hoe IJsselmaere ook had kunnen heten. Er is ons namelijk gevraagd ook mee te denken over hoe dit nieuwbouwproject zou gaan heten. Ook op dit gebied staan we je graag bij en kunnen we van meerwaarde zijn.
Resultaat
Een sfeervolle stijl die kwaliteit uitstraalt doorvertaald naar o.a. een presentatiemap, bouwborden, mailchimp en website. Ook hebben we een prachtige commercial gemaakt.
Word je hier ook blij van?
Kom dan gerust eens langs voor een kopje koffie (op afstand). Een glas wijn op vrijdagmiddag mag natuurlijk ook ;-).
