Direct mail die wél herinnerd wordt | ZIJ & BLIJ Communicatie

Wordt jouw direct mail ook weggegooid?

Kies dan voor een mailing die wél herinnerd wordt…

Direct Mail

Het doel van Direct Mail is om in contact te komen met de ontvangers. Zorg dan ook voor een mailing die niet genegeerd kan worden.

Direct Mail

Direct Mail met een missie

Een Direct Mail is een mailing die je naar een speciaal geselecteerde groep ontvangers stuurt. Het doel van de campagne is om in contact te komen met deze groep mensen. Je wilt dus dat de ontvangers reageren op jouw mailing. Het is daarom belangrijk dat er goed wordt nagedacht over de mailing. Je wilt namelijk dat mensen na ontvangst wel in actie komen.

Slimme doordenkers of een leuk cadeautje

Er zijn verschillende vormen van direct mail. Zo kun je met een leuke doordenker de aandacht vestigen op een bepaald onderwerp of een reactie uitlokken. Natuurlijk kun je ook een leuk cadeautje sturen. Iets groots of kleins, maar wel altijd iets dat opvalt.

Samen bedenken we een direct mail campagne met een goed concept. Zo vergroten we de kans dat jouw ontvangers jouw boodschap zullen herinneren en in actie komen.

ZIJ en BLIJ mailing

Brooks

Celebrating all personal bests

10 Onmisbare Tips voor Ondernemers zonder Marketingafdeling

Niet ieder MKB-bedrijf heeft een eigen marketingafdeling. Maar iedereen heeft wel Marketing nodig. Check daarom deze 10 onmisbare tips voor ondernemers.

Word je hier ook blij van?

Kom dan gerust eens langs voor een kopje koffie. Een glas wijn op vrijdagmiddag mag natuurlijk ook ;-).

We zien u graag
Plan een date met ons!

Kom dan gerust eens langs voor een kopje koffie. Een glas wijn op vrijdagmiddag mag natuurlijk ook ;-).

X