Communicatie die niet bij elkaar past, is geen stijl.

Laat je verkopen stijgen met een mooie huisstijl.

Huisstijl die laat zien wie je bent

Met een goede huisstijl communiceer je direct wie je bent en waar je voor staat. Wees je zelf en wordt herkend, offline én online.

Huisstijl als rode draad voor je merkidentiteit

Als merk is het belangrijk dat je herkenbaar bent. Daarom moet je ervoor zorgen dat alle communicatie in dezelfde stijl is. Deze huisstijl is een belangrijk onderdeel van je branding en laat goed zien wie je bent. Als je steeds afwijkt van je standaard communicatie, weten klanten op een gegeven moment niet goed meer wie je bent.

De huisstijl is niet alleen voor offline communicatie als visitekaartjes en briefpapier. Ook je website, social media en alle andere online marketing moeten op elkaar afgestemd zijn. Zo heb je een krachtige cross-mediale presentatie van je merk.

Meer dan een gekleurd randje of streepje

Veel mensen denken bij het ontwerpen van een huisstijl aan grafische variaties van het logo die steeds terugkomen. Maar een huisstijl is veel meer dan dat. Eerst kijken we goed naar de positionering van je merk. Wie ben je en wat wil je communiceren. Vervolgens kijken we naar je logo en creëren we een huisstijl die professioneel oogt en precies het verhaal verteld dat jij aan je doelgroep wil vertellen.