Wordt jouw direct mail ook weggegooid?
Kies dan voor een mailing die wél herinnerd wordt…
Direct Mail
Het doel van Direct Mail is om in contact te komen met de ontvangers. Zorg dan ook voor een mailing die niet genegeerd kan worden.
direct mail met een missie
Een Direct Mail is een mailing die je naar een speciaal geselecteerde groep ontvangers stuurt. Het doel van de campagne is om in contact te komen met deze groep mensen. Je wilt dus dat de ontvangers reageren op jouw mailing. Het is daarom belangrijk dat er goed wordt nagedacht over de mailing. Je wilt namelijk dat mensen na ontvangst wel in actie komen.
slimme doordenkers of een leuk cadeautje
Er zijn verschillende vormen van direct mail. Zo kun je met een leuke doordenker de aandacht vestigen op een bepaald onderwerp of een reactie uitlokken. Natuurlijk kun je ook een leuk cadeautje sturen. Iets groots of kleins, maar wel altijd iets dat opvalt.
Samen bedenken we een direct mail campagne met een goed concept. Zo vergroten we de kans dat jouw ontvangers jouw boodschap zullen herinneren en in actie komen.