Nutricia.

Met voedingen op maat, voor jong en oud, ondersteunt Nutricia de gezondheid van talloze baby’s, kinderen en volwassenen over de hele wereld. Van de allereerste flesvoeding voor baby’s tot geavanceerde, medische voeding voor volwassenen. Voor Nutricia verzorgen wij de communicatie(middelen) gericht op diëtisten en healthcare professionals.

Op corporate niveau ontwikkelden wij de campagnestijl voor het 125-jarig jubileum van de voedingsspecialist. Wij gebruikten de waardevolle referenties van 125 jaar wetenschappelijk onderzoek als basis voor deze feestelijke jubileumstijl.

diensten.

  • Strategie
  • Concept
  • Productlancering
  • Shortcopy
  • Design
  • Packaging
  • Video/ animatie
  • Foto-/ videoshoot
  • Direct Mail
  • Social Media

Beurzen en events.

Nutricia is veelvuldig aanwezig op beurzen en events. In samenwerking met Nutricia hebben wij een beursstand concept ontwikkeld, die zij flexibel op verschillende beurzen in kunnen zetten. Het design van de stand heeft een duurzame uitstraling en een open, uitnodigend karakter. De stand biedt bovendien gelegenheid het uitgebreide productassortiment van Nutricia goed zichtbaar aan de beursbezoekers te presenteren.

Productlancering Nutrilon DuoBalans.

Borstvoeding is de beste voeding voor baby’s, maar soms is het noodzakelijk aan te vullen met flesvoeding. Nutrilon DuoBalans is de meest geavanceerde opvolgmelk van Nutricia, speciaal ontwikkeld om te combineren met borstvoeding en voor de overgang naar flesvoeding. Wij verzorgden de productlancering en ontwikkelden hiervoor de keymessage en keyvisual en de in- en externe communicatiemiddelen.

nutrilon profutura consumentencampagne.

Voor de uitrol in België, waar deze meest geavanceerde opvolgmelk wordt aangeboden onder de naam Profutura, ontwikkelden wij de complete social campagne, die bestemd was voor alle social kanalen, zoals YouTube, Instagram en TikTok.